0

توییت محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس درباره اجلاس شانگهای:
“فرایند عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای از نیمه نخست دهه هشتاد شروع شد. در آن مقطع در اجلاس شانگهای شرکت کردیم و تقاضای عضویت ناظر دادیم که با استقبال خوبی رو به رو شد. امروز در جلسه هیات دولت درباره سفر به مسکو گزارشی ارائه کردم. تفکرات خانواده شانگهای به ایران نزدیک است.”
https://x.com/ir_aref/status/1991218703589917174?t=0q-SUgpaqJGUataT0kEsbA&s=19
“فرایند عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای از نیمه نخست دهه هشتاد شروع شد. در آن مقطع در اجلاس شانگهای شرکت کردیم و تقاضای عضویت ناظر دادیم که با استقبال خوبی رو به رو شد. امروز در جلسه هیات دولت درباره سفر به مسکو گزارشی ارائه کردم. تفکرات خانواده شانگهای به ایران نزدیک است.”
https://x.com/ir_aref/status/1991218703589917174?t=0q-SUgpaqJGUataT0kEsbA&s=19